SEMINARIO: ESTUDO DE MERCADO E MARKETING DIXITAL
O mercado laboral presenta unha gran volatilidade. Este seminario proporciona as ferramentas e técnicas imprescindibles para poder desenvolver unha visión global da empresa, buscando métodos que incrementen a eficiencia e a eficacia. É o momento de mellorar a súa competitividade no mercado laboral e diferenciarse.
Obxetivo • Adquirir conceptos clave sobre marketing e mercado.
• Coñecer e definir os mercados relevantes dunha empresa.
• Dominar as técnicas máis destacadas para realizar unha análise de mercado.
• Ser capaz de realizar un estudo de mercado.
• Comprender o comportamento de compra dos consumidores
Programa 1.    Briefing
2.    Estudo de mercado
3.    Plan de Marketing en liña: SEO e SEM
4.    Seguimento de campañas e monitoraxes
5.    Desenvolvemento de estratexias en liña e en medios sociais
6.    Exemplos e casos de éxito
Duración e modalidade 15 horas/seminario
Mixta (presencial e Aula Virtual)
Datas 17,19,21,24 e 26 de outubro de 09:00h a 12:00h.

Inscripción online