Módulos Transformación dixital da empresa


Módulo 1: A transformación dixital das organizacións e do modelo de negocio
Módulo 2: A transformación dixital das persoas
Módulo 3: Estratexia dixital e a súa implementación
Módulo 4: Ferramentas para a dixitalización da empresa

 

Módulo 1: A transformación dixital dás organizacións e do modelo de negocio (Víctor Fariña)

 

A rápida evolución da tecnoloxía e das economías colaborativas fai que xurdan novos modelos de negocio que obrigan a todo o ecosistema empresarial actual a renovarse ou morrer. Isto non só aplica ás tecnoloxías que temos na nosa compañía, senón que a transformación é trasversal a toda a compañía, os procesos da compañía han de transformarse para aproveitarse de novas ferramentas.

Os modelos de negocio “antigos” como blockbuster que chegou a dispoñer de máis de 9.000 locais de aluguer de películas, hoxe en día pecharon a súa actividade dando paso a modelos baixo demanda como Netflix ou HBO.

Quizais vexamos este exemplo afastado da nosa realidade, pero o certo é que a transformación do modelo de negocio aplica a prácticamente todos os ámbitos, quen ía dicir que un servizo tan ancorado como o dos taxistas desaparecerá en menos de 10 anos.

A clave de todo isto é saber como podemos adaptar o noso modelo de negocio para aproveitarnos das novas ferramentas dixitáis, e é precisamente iso o que pretendemos ofrecervos neste módulo.

Módulo 1: A transformación dixital dás organizacións e do modelo de negocio

 

Módulo 2: A transformación dixital dás persoas (Víctor Fariña)

 

A verdadeira evolución non é a tecnoloxía en si mesma, senón máis ben, a adaptación das persoas a esa nova realidade. Fai anos era improbable que puxésemos a nosa tarxeta de crédito nunha páxina web para realizar unha compra. Agora mesmo non só poñemos o número de tarxeta de crédito, senón que permitimos que o garde a aplicación e podamos facer unha compra cun só click.

Doutra banda, a tecnoloxía entrou a formar parte da vida cotiá das persoas, a través de múltiples dispositivos e wearables.

Neste módulo coñeceremos como os consumidores transformáronse a esta nova realidade e como podemos aproveitalo para ofrecerlles un mellor servizo e produto.
A capacidade de conectarse entre as persoas e as compañías multiplicouse de forma exponencial, por exemplo, antes só tiñan acceso a internet determinadas persoas, agora estamos continuamente conectados e ademais os dispositivos que temos no fogar teñen a posibilidade de estar conectados tamén.

Módulo 2: A transformación dixital dás persoas

 

Módulo 3: Estratexia dixital e a súa implementación (Julián Cerviño)

 

A teoría dos módulos anteriores está moi ben, pero necesitamos saber como implementarla. Neste módulo mostrarémosvos como implementar unha estratexia dixital adecuada. Por exemplo non fai falta estar en todas as redes sociais, senón que basta con elixir a rede social adecuada ao noso negocio.

Posto que os nosos clientes empregan dispositivos móbiles, debemos suscitar unha estratexia dixital que lles permita acceder aos nosos servizos e comunicarse connosco fácilmente.

Na implementación da estratexia dixital é importante ter en conta factores como que estamos máis centrados no cliente, a experiencia do usuario é vital. E tanto nós como o noso equipo debe adquirir novas competencias que permitan ser máis áxiles, permitir incluír cambios con maior rapidez e unha gran dose de innovación.

A famosa oficina sen papeis parece que está cada vez máis próxima.

Módulo 3: Estratexia dixital e a súa implementación

 

Módulo 4: Ferramentas para a dixitalización dá empresa (Julián Cerviño)

 

Para poder implementar nosa estratexia dixital, debemos elixir as mellores ferramentas en cada caso. Trataremos de explicarvos que ferramentas existen que nos axuden a implementar unha correcta estratexia dixital e que axuden a mellorar a calidade dos nosos procesos.

Ferramentas que nos axuden a desenvolver o noso modelo cloud, poderannos axudar a gestionar nosa documentación online ou a responder a preguntas dos nosos clientes sen necesidade de descolgar o teléfono.

No que se refire á arquitectura dos nosos sistemas de información, moito vai cambiar, co crecente uso dos sistemas cloud, a interconexión dos dispositivos e ferramentas como o Bigdata podemos explotar a información dos nosos consumidores para poder aproveitala dun xeito óptima.

Debemos poder despregar os nosos servizos e produtos dun xeito mais áxil e rápido. Algunhas das ferramentas das que falaremos serán DevOps, a3s, Cloud, Machine Learning.

Módulo 4: Ferramentas para a dixitalización dá empresa

CEC y Ayuntamiento Coruña

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies.

ACEPTAR